အိႏၵိယ ေမတၱာရွင္ၾကီး တဂိုးက ဖြင္႔ဆိုသြားသည္။ ဘုရားသခင္၏ ၀တ္ရံုတုိ႔သည္ ဖုန္မႈန္႔တုိ႔ၿဖင္႔စြန္းေပလွ်က္ရွိ၏။ တဂိုးမည္သည္႔ဘာသာကိုးကြယ္သည္ကား အေရးၾကီးလွသည္ မဟုတ္။ တဂိုးဖြင္႔ဆိုေသာ ဘုရားသခင္သည္ ဘာသာအားလံုးအထြဋ္အၿမတ္ထားရာ သက္ဆိုင္ရာ ဘုရားသခင္တုိ႔၏ ဂုဏ္ပုဒ္တုိ႔ႏွင္႔ ကိုက္ညီသည္ဟု ကၽြႏုပ္တုိ႔ ရႈၿမင္သံုးသပ္ပါသည္။
တစ္ခ်ိန္တည္းတြင္ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္တုိ႔အတြက္ လူထူးလၿမတ္ၿဖစ္သည္။ `ဘုရားသခင္သည္ ေက်ာက္တံုးတုိ႔ကုိ ထုခြဲေနေသာ လမ္းေဖာက္လုပ္သား ရွိရာအရပ္၌ရွိ၏။ ဘုရားသခင္သည္ ေက်ာက္စရစ္ကုန္းေၿမကို ထြန္ယက္ေနေသာ လယ္ထြန္းသမားရွိရာအရပ္၌ ရွိ၏။´ ဟူေသာ တဂိုး၏ တင္စားခ်က္သည္ ဘုရားသခင္၏ သရုပ္ကိုေဖာ္ညႊန္းၿခင္းၿဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္၏ သရုပ္သည္ ေမတၱာသရုပ္၊ ဂရုဏာသရုပ္ ၿဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ထံ၌ အေစခံမည္႔သူသည္ ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာ ဂရုဏာတုိ႔ကို အတုယူ၍ မိမိထက္နိမ္႔ပါးသူကို ေဖးကူရန္လုိသည္။
ဘာသာေရးအားၿဖင္႔ ေဖးကူၿခင္းသည္ `က်င္႔၀တ္ႏွင္႔ ဂရုဏာ/ေမတၱာတုိ႔ ကဲၿပီး အခ်ဳပ္အေႏွာင္မဲ႔၊ တိုက္ပြဲမဲ႔၊ ခြင္႔လႊတ္အနစ္နာခံၿခင္းတည္း ဟူေသာ နည္းၿဖစ္ေလသည္။ ႏိုင္ငံေရးကား အနည္းငယ္ဆူဆူပူပူရွိသည္။ ၿငင္းခံုမႈရွိသည္။ ခြင္႔လႊတ္မႈရွိလွ်င္ေသာ္မွ တိုက္ပြဲရွိသည္။ ဒီမိုကေရစီက်င္႔စဥ္သည္ တုိက္ပြဲေတြကို ေသြးသံမထြက္ေစဘဲ အဆံုးသတ္ေစေသာ္လည္း အရႈံးအႏိုင္ ရွိသည္။
အႏိုင္သည္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္သာ ၿဖစ္ၿပီး / အရႈံးသည္ ဤတစ္ၾကိမ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ခြင္႔မရ ဟူေသာ အဓိပၸာယ္သာၿဖစ္ၿပီး ေခ်မႈန္းခံရၿခင္းမဟုတ္။ မိတ္ေဆြသင္မည္သည္႔ဘက္က မည္သုိ႔တုိက္ပြဲ၀င္မည္နည္း။ သင္ ဓမၼ ဟု ထင္ေသာဘက္က တိုက္မည္ဟုေမွ်ာ္လင္႔သည္။ သင္႔ ဓမၼ ႏွင္႔ ကၽြႏုပ္တုိ႔၏ ဓမၼ တူလွ်င္မိတ္ေဆြၿဖစ္ၿပီး မတူလွ်င္ ရန္သူ ၿဖစ္မည္။ ေသြးသံမထြက္ေစဘဲ တိုက္ၾကရန္ၿဖစ္ေလသည္။ လူမ်ားစုေထာက္ခံလွ်င္ ယာယီအႏိုင္ၿဖစ္သည္။ `ဘုရားသခင္၏ ၀တ္ရံုတုိ႔သည္ ဖုန္မႈန္႔တုိ႔ၿဖင္႔ စြန္းေပလွ်က္ရွိသည္။´
Tags:
ေဆာင္းပါး
Leave a comment